MyNameIsKhairaRizal !:)
*SPMcandidate 2012*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll

Myseeeelf ~
Sunday, January 13, 2013 | 5:20 PM | 0 comments
Hokaay uolls.
Ehh assalamualaikum.
Lupaa nak beri salam duluu. hihi.
Hmm LUPA?
Okay nanti dlu.
Today is my second week working w OHS AnNur;)
Hopefully more experience and knowledge ill get and share w my family and him :D

Hm harini smpai je ofis, aku dh mcam ni.


Gosssh ! Aku lupaa lagi..
Berharap dia tak ingat ap yg ptut aku bg sblum aku pegi kerja.
Tapii daya ingatan dia lbih kuat compare to me ^^
He's a boy Wara, he can rmember so many thing kot.
Huhh. Aku mmg dh kategori pelupa ni, tp taknak smpai jd nyanyuk. Tsktsktsk :(
Haiyyo wara mcam mna boleh lupaaaaa.
Then dy text tny where is the thing tht i should give him after taking my bath ths morning.
Whaaattheeeee. hesh wara aku taktahu nape yg kau mcam nnek ni boleh lupa bnda tu.
Dah lah brapa lame postpone nk bagi then pagi td pun lupaaa nak bg. 
Weey ni teruk dah ni ~

Okay muhasabah dri, tny dri knape daya ingatan kau dh smpai tahap ni.
Hmm terlalu banyak dgn bnda lagha maybe.
Kurang bzikir, baca Quran pun mungkin.
Kthen aku Googly petua nak kuatkan semula ingatan aku ni mmndgkan aku muda lgi dan sgat penting utk aku membendung pnyakit LUPAAA ni.
This is what i found,


  • Baca doa kuat ingatan tu *stiap kali hbis solat ;)
  • banyakkan membaca al-quran *as much as possible Wara
  • peruntukkan masa tidur yang cukup *hmm cam susah je
  • kawal tekanan dengan bijak *I try my BEST!
  • banyakkan bersenam *LOL haha mmg lame dh tk buat
  • fokus pada sesuatu pekerjaan *InsyaAllah
  • banyakkan membaca *Hobi baru okay Wara :D

Hm knape baru skg aku fkirkan smua ni?
Forsuree bcause of i wanna be the BEST! 
Aku naak jadi yg terbaik utk dia and ofcourse le family ;)
Thanks to you sbb bnyak sedarkan aku btapa pntingnya kte perbaiki dri ni.
Aku taknak jadi teruk d'mataa dia and ofcourse siapa pun tapi aku tak kesah org lain fkir ap psal aku but i really care what he'll think bout me.





Old things | New things