MyNameIsKhairaRizal !:)
*SPMcandidate 2012*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll

Aku yg mcam ni.
Wednesday, January 2, 2013 | 2:46 AM | 0 comments
Hollaaa :D
Bersawang dah keyboard ni.
Lame tak sentuh dy. 
Sorry bebeyh I busy nak blaja masak lagi kemas rumah lagi amik lsen kreta lagi fkir awak lagi fkir mreka lagi. Haa busy kan aku? haha
A lot of story to share buuut rasa malas myelubungi dri . haiyyo.

Hm semua orang tak smpurna and aku rse smue org pun sdar bnde ni. Yelaa, kat twitter tu blmbak aihh org nak tweet psal 'aku tak smpurna' or 'im not perfect' or 'no one perfect' kblkangan ni .
Tapi sbenanya kite boleh je berusaha utk mnjdikan ssuatu itu smpurna.
Yess thats right bebeyh.

Aku ckap ni utk dri sndri jugak.
To all my dear friends,
yeaaah aku truk pd pndgan kalian yg anggap aku ni truk.
Doesnt mind, tak berkecil hati sbb kne lah trima dan ambil ia dri sudut positive;)
Thankyou pda smua yg caring yg slalu tgur2 prangai bruk sy ni.
Emm umi abah pun slalu jugaa tegur, itu tanggungjwab mreka okay jadi tk perlu sbut pun tkpa.

That day someone told me bout ... hm.
Apa yg aku pernah buat kat skola dlu.
Sumpaah sgat malu tht time bila someone yg kite nak cover baik even prgai dgn mmbe mcam hape ckap something yg kte penah buat and bnde tu mmalukan.
Masa tu rasa nak amik bantal and jerit sekuat hati.
Wey malu wey maluuuu.
Hm nmpaklah aku ni teruk.
Masa tu aku sgat marah pd penjaja story ni.
Kthanks my classmate.
Mmg classmate terbaiklah kalian. Heshh :/

Dah tkpe tkpe, biasalah tu bgosip.
Laki pun suka bnda2 mcam ni slain kpop. Kweird bdk skola ni. Hhaha.
Then bila cerita kat umi abah sbb nak tny btol ke buat bnde tu org akan anggap kita ni PENGOTOR;)
Umi m'iyakan and abah ckap bnde tu NO MANNERS -_-
GOD ! Aku mmg tlah mmalukan dri sgat. Huhh.
Oh dear dear dear, what can i do. Dah lepas pun.
Hm umi pun nasihat, tak kira nak buat ap pun after this, jaga skit adab.
Orang sekeliling tu kdg2 pretend tak nmpak pdahal nnti blkg, ehh kau tahuu tk budak ni tadi bla bla bla #SILATERASA;D
Haha aku pun mcam tu je tp tkde ahh nak malukan org sgat, jga nama baik dy gak *cehh.

Takpa lah guys and girls,
ambil iktibar okaaay :)
Jangan ikut prgai aku yg dlu tu, haishh teruk maak.
Tak layak amik jadi mnantu. Huahuahua.
Umi pun ckap sape je lah nak anak aku ni, dah lah bangun lambat *jam bru pkul 9 lbih haiyya umi ni =='*

Awaak , even awk bukan hotsetufff kat skola, jgan ingat org tk tgok tingkah laku awk tu;)
Kita prempuan, jaga adab okay.
Tak perlu lah nak maki orang bila nga hott sekalipun.
Maki atas kertas is enough:) Takda org tau kau nga maki orang. Hewhew *sorry i tk buat cenggitu okay*
Hm jgan buat bnde tak snonoh dlm class, malu bila ad mata2 liar yg suka mlilau tgok org tu tgok kita buat cam tu. Hbis ahh dy cte kat org nanti.
Tak pasal jadi famous sbb prgai bruk. Muahahaha.
Kbyee. Assalamualaikum.







Old things | New things